virus_2 Vi har åbent​

Hold dig opdateret på retningslinjerne. Læs mere her

Vi tilbyder behandling af rygsmerter

Nogle af de hyppigste smerter, som vi danskere går rundt med, er ondt i ryggen, ondt i lænden og ondt i nakken. Det kan der være rigtig mange forskellige årsager til, men smerterne skyldes som regel enten overbelastning eller en forkert bevægelse. Uanset hvordan smerterne er opstået, er det dog vigtigt at få dem behandlet så hurtigt som muligt, så de ikke går hen og bliver til kroniske smerter.

Hvis du har smerter i ryggen eller andet sted i kroppen, så tilbyder vi lindrende behandling af rygsmerter i vores klinik. Vi huser både uddannet fysioterapeut og massør, og vi har egen klinik i Hedehusene, som er let tilgængelig, uanset om du kommer fra Roskilde, Høje Taastrup eller andre omkringliggende områder.

Individuel smertebehandling

En behandling af rygsmerter hos os bliver tilpasset individuelt til dig ud fra dine smerter, din sygdomshistorie og dine behov. Det er vigtigt for os at tilrettelægge individuelle behandlingsforløb for hver enkelt, og i vores behandling har vi et fokus på dig som et helt menneske frem for kun at se på dine smerter.

Vi er overbevist om, at behandlingen vil få en meget større effekt, hvis den er individuelt tilpasset til dig og dit liv. Derfor gør vi også meget ud af, at du kan føle dig tryg, og at du føler dig godt tilpas, når du besøger vores klinik.

For at vi på bedst mulig vis kan tilrettelægge en skræddersyet behandlingsplan til dig, er det vigtigt, at vi kender til dine udfordringer og dine smerter, og at vi ved, hvordan de påvirker dig i det daglige.

Behandling af rygsmerter (og andre langvarige smerter) kan blandt andet bestå af:

• Fysioterapi
  • Massage
  • Øvelser

Vi sætter en stor ære i altid at være motiverende, rådgivende og vejledende, men også at lytte til dig og dine behov, så vi kan hjælpe dig af med dine smerter på bedst mulig vis.

Vi kan behandle dig, uanset om du har ondt i:

• Ryggen
  • Nakken
  • Lænden
  • Hoften
  • Halebenet
  • Benene

Hvorfor får man ondt i ryg og lænd?

Den primære årsag til ondt i ryg og lænd er overbelastning eller en overstrækning af ledbånd eller muskelgrupper i lænderyggen. I langt de fleste tilfælde vil man i så fald opleve pludselige smerter og stivhed i forbindelse med et vrid eller løft.

Flere af dem med langvarige gener har tidligere haft skader eller belastninger, som har svækket led, muskler og knogler i ryggen. Det kan for eksempel være som følge af langvarigt og ensidigt arbejde. Herudover kan skævheder i ryggen også være med til at øge risikoen for smerter og fejlbelastninger.

Kontakt os omkring behandling af rygsmerter

Kontakt os i dag og book en tid til behandling af rygsmerter. Vi kan også hjælpe med behandling af andre længerevarende smerter, herunder smerter i nakke og hofte.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Samarbejdspartnere

Hvem er vi?​

facebook-blue Følg med på Facebook

Heidelbach Fysioterapi

Industrivej 35, st, 2640 Hedehusene

Klik her for rutevejledning

Mails besvares alle hverdage ​

heidelbachfysioterapi@gmail.com.​

Mandag - fredag

Lørdag og søndag

Lukket

Vi tager forbehold for ​ændringer i vores åbningstider.